Do pierwszego meczu otwarcia 08.06.2012 Hyundai Motor Poland dostarczy flotę ponad 160 samochodów, składającą się z kompaktowych modeli i30, nowych modeli klasy średniej wyższej i40, samochodów typu SUV: ix35, Santa Fe, ix55 oraz minibusów H-1. Samochody będą wykorzystywane w Polsce przed oraz podczas trwania Mistrzostw przez przedstawicieli UEFA, drużyny narodowe, członków komitetu organizacyjnego oraz gości specjalnych VIP.

?Możliwość zapewnienia transportu dla najważniejszych osób związanych z tym wyjątkowym świętem piłkarskim jest dla nas kolejną okazją do wzmocnienia świadomości naszej marki w Europie. Rozgrywki UEFA wywołują emocje oraz rozbudzają pasję i są to wartości, które Hyundai chce dzielić ze swoimi Klientami? ? powiedział Duck Sang Jang, Prezes Hyundai Motor Poland.
Działania Hyundai związane z piłką nożną zapoczątkowało podpisanie umowy sponsorskiej z FIFA w 1999 roku. Od tego czasu firma konsekwentnie występuje w charakterze kluczowego partnera UEFA i FIFA podczas Mistrzostw Europy i Świata w piłce nożnej. Pod koniec ubiegłego roku Hyundai przedłużył strategiczną umowę sponsorską do Mistrzostw w 2022 roku.
źródło: Hyundai