maj 062011
 

Od stycznia do marca 2011, dostawy do klientów wzrosły o 21,4%, do 217 124 samochodów (w poprzednim roku: 178 901 szt.). Jednocześnie, produkcja wzrosła o 28,4%, do 174 970 samochodów. Wynik finansowy firmy także odzwierciedla sukcesy marki: dochód ze sprzedaży wzrósł o 32,7% do 2,7 mld EUR w pierwszych trzech miesiącach roku. W tym samym czasie zysk operacyjny wzrósł o 87%, do 187 mln EUR.

ŠKODA konsekwentnie „trzyma nogę na pedale gazu” także w 2011 roku i już w pierwszym półroczu pokazała, że świetnie sobie radzi. Dobry wynik finansowy podkreśla dobrą kondycję finansową firmy i oczywiście daje przesłanki do dynamicznego wzrostu także w przyszłości, podkreślił prezes zarządu marki ŠKODA, prof. dr h.c. Winfried Vahland. W ramach kompleksowej strategii wzrostu, czeski producent zamierza podwoić swą światową sprzedaż do 1,5 mln do roku 2018, w porównaniu do roku 2010.

Członek zarządu ŠKODY odpowiedzialny za sprawy handlowe, Winfried Krause, dodał: ?Finansowa sytuacja firmy w dalszym ciągu jest bardzo optymistyczna, co pokazały wyniki za pierwszy kwartał 2011 roku. Wyższe wyniki sprzedaży Fabii, Yeti i Superba, w znaczny sposób przyczyniły się do takiego stanu rzeczy. Co więcej, także nie bez znaczenia jest stale przez nas rozwijany proces optymalizacji kosztów.?

źródło: Skoda

 Posted by at 17:41  Tagged with:

 Leave a Reply

(wymagane)

(wymagane)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>