W kwietniu 2011 roku Skoda po raz kolejny zajęła pierwsze miejsce spośród wszystkich marek obecnych na rynku motoryzacyjnym w Polsce. Czeski producent zajmuje pozycję lidera nieprzerwanie od dwóch lat. Na zamieszczonym poniżej wykresie prezentujemy główne czynniki, które zdecydowały o tak dobrym wyniku Skody w ciągu minionych 24 miesięcy.
Maciej Michalik, Dyrektor Działu Marketingu Skoda Auto Polska S.A. powiedział: „Podsumowując ostatnie 24 miesiące, wskazałbym kilka czynników, które zdecydowały o utrzymaniu przez Skodę pozycji lidera rynku motoryzacyjnego w Polsce. Przede wszystkim należy wspomnieć o wejściu naszej marki w nowe segmenty rynku (mam na myśli pojawienie się jesienią 2009 roku pierwszego SUV-a Skody – modelu Yeti). Niezwykle istotna jest też konsekwentna i długofalowa komunikacja marketingowa, a także aktywność programu rekomendacji SKODA. Wiesz co dobre! Oczywiście, ciągle podnosimy standardy związane z obsługą klienta i nieustannie dbamy o wizerunek marki, co również w znaczącym stopniu pomaga nam pozostać liderem rynku motoryzacyjnego nieprzerwanie od dwóch lat.”
źródło: Skoda