Nowe Korando otrzymało zupełnie nowy napęd – nowy silnik e-XDi200 posiada moc 175KM, zużycie paliwa w cyklu mieszanym na poziomie 6,5l/100km oraz emisją CO2 o wartość 157g/km. Nowa jednostka napędowa oferowana jest z manualną oraz automatyczną sześciobiegową skrzynią biegów.
Gama Nowego Korando zostanie rozszerzona już niebawem dzięki wprowadzeniu nowego silnika Diesla o zmniejszonej mocy oraz wysokowydajnego silnika benzynowego.
Nowe Korando oferuje wysoki poziom komfortu oraz ergonomie wnętrza. Niezależnie od nawierzchni, gładkość jazdy została osiągnięta dzięki wykorzystaniu zawieszenia wielowahaczowego, a innowacyjne rozwiązania w dziedzinie eliminacji drgań wewnętrznych, hałasu i wstrząsów (NVH) izoluje pasażerów od szumów dochodzących z zewnątrz.
Bezpieczeństwo pasażerów jest najważniejsze, dlatego SsangYong oferuje sześć poduszek powietrznych (podwójne z przodu, boczne i kurtyny powietrzne) montowanych jest w standardzie, a towarzyszy im wielofunkcyjny ESP (Electronic Stability Program), który integruje systemy: chroniący przed przewróceniem się pojazdu, wspomagający hamowanie, wspomagający ruszanie pod górę oraz awaryjne światło stopu. Dodatkowe elementy zwiększające bezpieczeństwo pasażerów to m.in. aktywne zagłówki w pierwszym rzędzie siedzeń oraz mocowania ISOFIX.
Nowe Korando to model, który został stworzony, aby pokazać nowe oblicze SsangYonga europejskim Klientom. Przygotowany tak, aby przewyższał zaspokajanie podstawowych potrzeb Klienta oraz utrzymywał przewagę nad modelami konkurencji. Bogaty w szereg innowacji stylistycznych oraz detali – dostępnych w każdej z trzech wersji wyposażenia.
źródło: SsangYong