lut 242011
 

Design Golfa Cabrio jest podobny do trzydrzwiowego hatchbacka, jednak ze względu na nowy tył, bardziej płaską linię dachu i mocniej pochyloną ramę przedniej szyby, wykazuje równie dużą wyjątkowość, jak to było w przypadku wcześniejszych kabrioletów. Samochód będzie mógł być wyposażony w opcjonalne reflektory bi-ksenonowe, które potęgują wrażenie dynamiki. Seryjne będą tylne światła LED, znane już z Golfa GTI.

Jak każdy Golf, także Cabrio jest odzwierciedleniem najwyższej jakości i bezpieczeństwa. Automatycznie wysuwający się pałąk zabezpieczający pasażerów w razie dachowania, przednie poduszki chroniące głowy oraz klatkę piersiową, poduszka chroniąca kolana kierowcy i ESP należą do wyposażenia seryjnego.

Idealnie do jazdy kabrioletem nadaje się sześć silników z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem o mocy od 105 KM do 210 KM. Cztery jednostki benzynowe (TSI) i jedna wysokoprężna (TDI) będą oferowane z dwusprzęgłową przekładnią DSG, trzy z nich dostępne będą z pakietem BlueMotion Technology (system rekuperacji i Start-Stop). Jak efektywnie nowy Volkswagen obchodzi się z paliwem mogą świadczyć wartości spalania Golfa Cabrio z silnikiem wysokoprężnym 1.6 TDI 105 KM i BlueMotion Technology: zużywa on średnio tylko 4,4 l/100 km (emisja CO2 117 g/km).

źródło: Volkswagen

 Posted by at 13:17

 Leave a Reply

(wymagane)

(wymagane)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>