Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, model możemy spotkać na ulicy w 2013 roku.
Znamy tylko kilka tajemnic odnośnie prototypu. Najprawdopodobniej ma być dużo lepszy od koncepcyjnego auta L1, pokazanego we Frankfurcie, we wrześniu 2009.
Koncepcja L1 zaprezentowana została w Niemczech. Auto używa 0,8-litrowy silnik TDI, który zużycie paliwa uzyskał na poziomie 1,38 l/100. 800 cm TDI rozwija moc 27 KM (przy 4000 obr / min). W trybie ?sport? maksymalna moc wzrasta do 39 KM (przy 4000 obr / min). Maksymalny moment obrotowy wynosi 100 Nm przy 1900 obr / min.
Wydaje się, że ostateczny pojazd będzie hybrydą, aby silnik TDI mógł być także wspierany przez silnik elektryczny, który pozwoli także na własny wkład w ostateczne wyniki wydajności. Ponadto, niemiecki producent samochodów postanowił znacznie zredukować masę auta, korzystając z włókien węglowych i innych lekkich materiałów do wykończenia wnętrza.
źródło: autowizja