Rok 2009 był dla marki TATA pierwszym pełnym rokiem działalności na rynku polskim i dzięki konsekwentnym działaniom osiągnięto wynik 1.191 sprzedanych aut, a Sieć Dealerska rozrosła się do 22 obiektów.
Przełomowym natomiast momentem dla TATA Motors w Polsce okazała się druga połowa 2010 r. Początek roku był dość trudny, jednak mając na uwadze dalszy rozwój zintensyfikowano działania mające na celu budowanie zaufania klientów do wciąż jeszcze nowej marki. Marubeni Motors Polska postawiła na rozwój sieci dealerskiej, która urosła do 32 Autoryzowanych Punktów. Następnie we wrześniu na rynek trafił zupełnie nowy model TATA Indica Vista i już w październiku rozpoczęła się wyprzedaż wszystkich modeli z rocznika 2010. Wszystkie te działania doprowadziły do osiągnięcia rekordowych dla marki wyników sprzedaży – kolejno 236 aut w październiku i 314 w listopadzie.
TATA Motors na świecie
Całkowita sprzedaż samochodów osobowych i dostawczych marki TATA w listopadzie 2010 r. osiągnęła 54 622, a łączna sprzedaż spółki w tym roku wyniosła 499 492 sztuk, co stanowi ponad 31% wzrost w porównaniu do 381 003 pojazdów sprzedanych w ubiegłym roku. Skumulowana sprzedaż eksportowa w roku 2010 osiągnęła 36 851 sztuk co stanowi 84% wzrost rok do roku.
źródło: MMP