gru 022010
 

Samochód mierzy 4,92 m długości i 1,87 m szerokości, podczas gdy wysokość nadwozia wynosi zaledwie 1,46 m. Bagażnik pomieści z kolei 530 litrów wszelkiego rodzaju pakunków. Niektóre elementy nadwozia zostały wykonane w z aluminium, co pozwoliło obniżyć masę własną pojazdu.

Na początku oferowanych będzie pięć jednostek napędowych: dwie benzynowe i trzy wysokoprężne. Podstawowy silnik benzynowy V6 o pojemności 2,8 litra rozwija 204 KM i 280 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint od 0 do 100 km/h zajmuje 7,7 sekundy, a auto rozpędza się do 240 km/h. Wszystko przy średnim zużyciu paliwa na poziomie 7,4 litra/100 km. Większa jednostka 3.0 TFSI z doładowaniem produkuje 300 KM i 440 Nm, dzięki czemu ?setkę? osiąga już po 5,5 sekundy, a przyspieszenie kończy się dopiero przy licznikowych 250 km/h. Średnie spalanie wynosi w tym przypadku 8,2 litra/100 km.

Podstawowy diesel to 2-litrowy TDI o mocy 177 KM (380 Nm). Jest oszczędny (4,9 l/100 km) i w miarę dynamiczny (8,7 do 100 km/h, v-max 228 km/h). Większy silnik 3.0 TDI V6 przenosi na koła moc 204 KM i moment 400 Nm za pośrednictwem przekładni multitronic. 100 km/h pojawi się na liczniku po 7,2 sekundy, natomiast średnie spalanie nie powinno przekroczyć 5,2 l/100 km. Topowa wersja 3.0 TDI rozwija 245 KM i 500 Nm (0-100 km/h w 6,1 sekundy, v-max 250 km/h) i zadowala się średnio 6 litrami ropy na 100 km.

W zależności od wersji oferowany jest napęd na przód lub na cztery koła. Dostępne są także 6-biegowe przekładnie manualne oraz skrzynie multitronic i S tronic.

W ofercie pojawi się również praktyczna odmiana Avant, sportowa wersja S6 i ekstremalna edycja RS6.

źródło: Audi / MT

 Posted by at 19:39

 Leave a Reply

(wymagane)

(wymagane)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>