
Niemiecki samochód standardowo posiada 306 KM, natomiast po tuningu liczba ta wzrosła do 333 KM. Moment obrotowy także uległ zmianie. Po modyfikacjach zwiększył się z 370 Nm do 410 Nm. Jaki jest tego efekt? Przyspieszenie od 0 do 100 km/h poprawiło się z 6,1 sek. do 5,9 sek.
Mercedes CLS został zaopatrzony w kilka elementów, które zmieniły wygląd samochodu, jednak nadal utrzymując go w stylu niemieckiego producenta. Główny projektant w firmie Carlsson, Rolf Slchepp, postawił na sportowy wygląd pojazdu. CLS został wyposażony w przedni dolny spoiler RS i nakładki błotnika, a wszystkie te elementy są dostępne w wersji karbonowej.
Z tyłu także znajduje się dolny spoiler, który dociska samochód do podłoża. Do tego dołożono jeszcze tłumiki ze stali i dwie owalne końcówki rur wydechowych, których zadaniem jest wyemitowanie wspaniałego dźwięku. O oświetlenie zadbają reflektory LED, które poprawią widoczność i jednocześnie zużyją o 80 procent mniej energii.
W Mercedesie CLS zamontowano zawieszenie Carlsson C-Tronic, które pomaga w idealny sposób dopasować działanie amortyzatorów do warunków panujących na drodze. Standardowo system obniża zawieszenie pojazdu o 30 mm i stale monitoruje sytuację na jezdni. W przypadku wybojów bądź innych nierówności na drodze, system płynnie dostosowuje ruch sprężyn, co znacznie poprawia komfort jazdy. Rolf Schlepp postanowił zamontować w samochodzie 20-calowe felgi wykonane ze stali. Kierowcy przyjdzie operować samochodem za pomocą pedałów wykonanych z aluminium. We wnętrzu pojazdu dodatkowo umieszczono dywaniki z logiem firmy Carlsson.
źródło: Carlsson / MT