maj 182012
 

Czasem każdy z nas musi się zmierzyć ze zmianą auta. Pytanie tylko jak często jest to kwestia rzeczywistej konieczności zmiany pojazdu, a jak często potrzeby zmiany jako takiej. Po co zmieniać auto? Czasem wystarczy zmienić kolory.

Oklej się

[img src=http://motolive.pl/wp-content/flagallery/oklejsie-pl/thumbs/thumbs_dla-flot-1.jpg]10dla flot
[img src=http://motolive.pl/wp-content/flagallery/oklejsie-pl/thumbs/thumbs_dla-flot-2.jpg]10dla flot
[img src=http://motolive.pl/wp-content/flagallery/oklejsie-pl/thumbs/thumbs_eko.jpg]40dla flot
[img src=http://motolive.pl/wp-content/flagallery/oklejsie-pl/thumbs/thumbs_fiat.jpg]20reklama
[img src=http://motolive.pl/wp-content/flagallery/oklejsie-pl/thumbs/thumbs_lustro.jpg]40reklama
[img src=http://motolive.pl/wp-content/flagallery/oklejsie-pl/thumbs/thumbs_makijaz-permanentny.jpg]50reklama
[img src=http://motolive.pl/wp-content/flagallery/oklejsie-pl/thumbs/thumbs_na-bogato.jpg]20
[img src=http://motolive.pl/wp-content/flagallery/oklejsie-pl/thumbs/thumbs_reklama-1.jpg]50reklama
[img src=http://motolive.pl/wp-content/flagallery/oklejsie-pl/thumbs/thumbs_reklama-2.jpg]50reklama
[img src=http://motolive.pl/wp-content/flagallery/oklejsie-pl/thumbs/thumbs_reklama.jpg]40reklama
[img src=http://motolive.pl/wp-content/flagallery/oklejsie-pl/thumbs/thumbs_audi.jpg]20zmiana koloru
[img src=http://motolive.pl/wp-content/flagallery/oklejsie-pl/thumbs/thumbs_honda.jpg]20zmiana koloru
[img src=http://motolive.pl/wp-content/flagallery/oklejsie-pl/thumbs/thumbs_hummer.jpg]20zmiana koloru
[img src=http://motolive.pl/wp-content/flagallery/oklejsie-pl/thumbs/thumbs_land-rover.jpg]20zmiana koloru
[img src=http://motolive.pl/wp-content/flagallery/oklejsie-pl/thumbs/thumbs_mini.jpg]20zmiana koloru
[img src=http://motolive.pl/wp-content/flagallery/oklejsie-pl/thumbs/thumbs_mustang.jpg]10zmiana koloru
[img src=http://motolive.pl/wp-content/flagallery/oklejsie-pl/thumbs/thumbs_peugeot.jpg]30zmiana koloru
[img src=http://motolive.pl/wp-content/flagallery/oklejsie-pl/thumbs/thumbs_porsche.jpg]40zmiana koloru

Klucz do reklamy masz w kieszeni
Oklejanie w Polsce wciąż wydaje się nie doceniane w porównaniu do naszych zachodnich sąsiadów. Tymczasem oni popularyzują ten rodzaj reklamy nie tyle ze względu na estetykę, co wymierne efekty, skuteczność i oszczędność środków. Oklejone auto zyskuje charakter i zaczyna przykuwać spojrzenia, tysiące spojrzeń. Dając się zauważyć swoim potencjalnym klientom, zwiększasz zyski oraz wzmacniasz swoją markę, która staje się coraz bardziej widoczna i charakterystyczna. Samochód jako mobilny środek reklamy i skuteczne medium zasięgowe dokonuje prawdziwej sztuki, a mianowicie pozyskuje chwilową uwagę odbiorcy skuteczniej niż inne środki przekazu.

Widząc przejeżdżające auto nie możemy wyjść ze strony internetowej, przełączyć program na inny kanał czy przewrócić strony magazynu. W dodatku ludzkie oko bardziej reaguje na elementy, które są w ruchu. Obrandowane auta stają się integralną i estetyczną częścią krajobrazu ulic, a Ty możesz to wykorzystać dla siebie. Firmy, które zdecydują się na oklejenie swoich samochodów zauważają wzrost liczby zapytań o usługi oraz liczby zamówień, więc inwestycja przekłada się na realne wyniki finansowe.

Właściciele samochodów są coraz bardziej świadomi i odchodzą od przekształcania swoich pojazdów w wypchaną opisami tablicę informacyjną. Stawiają raczej na o niebo czytelniejszy przekaz graficzny, który nierzadko wygląda jak prawdziwe dzieło sztuki. Pamiętaj, że Twoje auto to nie wizytówka na kółkach! Wkrótce po reklamowej aplikacji w każdym korku ulicznym będziesz widział okazję do działań marketingowych.

Co Ty będziesz z tego miał
Aplikacje samochodowe mają swoją bogatą w korzyści specyfikę:
-to jedyne nośniki wielkoformatowe, które docierają do ścisłych centrów miast,
-stanowią darmową powierzchnię reklamową (oklejasz własne pojazdy),
-dają możliwość efektywnego pozycjonowania produktu,
-charakteryzują się wysokim wskaźnikiem zapamiętywania przekazu oraz długą żywotnością reklamy,
-dają oszczędność czasu, bo proces oklejania to zazwyczaj 2 do 5 dni roboczych.

Reklama odblaskowa
Hitem staje się ostatnio reklama odblaskowa, która wydłuża czas widoczności na ulicach do 24/h! Standardowa grafika jest ograniczona światłem dnia, natomiast odblaskowa jest w 100% niezależna. Jej przewaga opiera się na świeżości na naszym rynku, przez co niewiele firm zaczęło z niej do tej pory korzystać.

Kolor robi różnicę
Chciałbyś zmienić coś w swoim samochodzie? Szukasz wyjątkowości, jakości, trwałości, nutki ekstrawagancji, a przy tym oszczędności? Może zmiana koloru to właśnie to, czego potrzebujesz. Samochód będzie wyglądał jak nowy, a w dodatku nie wydasz na to majątku.

Oprócz korzyści wizerunkowych są też inne plusy:
– właściciele samochodów nie muszą martwić się, że oryginalny, specyficzny kolor będzie stanowił problem przy późniejszej sprzedaży auta, bo folia jest rozwiązaniem trwałym, ale tymczasowym – można ją ściągnąć od ręki. Równie dobrze po dniu, tygodniu, miesiącu czy latach. A lakier pod nią wciąż wygląda jak nowy!;
-salony samochodowe i wypożyczalnie mogą dzięki oklejaniu dostroić się do potrzeb swoich klientów i ich oczekiwań, a także proponować im nowe rozwiązania w korzystnych cenach;
-miłośnicy i uczestnicy zlotów tuningowych i imprez motoryzacyjnych mogą sami zadbać o indywidualny „look” swojego pojazdu – np. oklejając go w folię cameleon, ekskluzywną białą perłę lub carbon albo wybierając własny wzór i grafikę.

A co dla flot?
Firmy, które dysponują flotą własnych pojazdów, mogą teraz zadbać o wizerunek firmy na drogach, którymi np. przedstawiciele handlowi przemierzają dziennie setki kilometrów. Oklejanie to prosty i skuteczny sposób na obrandowanie pojazdów, dzięki któremu firma może w dodatku zaoszczędzić na kosztownych kampaniach outdoorowych. Co więcej, rozpiętość palety kolorów umożliwia 100% dopasowanie folii do dominujących barw firmy.

Mając na względzie problemy logistyczne i organizacyjne takich klientów, którzy potrzebują mieć„szybko, dużo i na już”, lepsze firmy wyposażone są we własny sprzęt mobilny i oferują realizację na miejscu, blisko siedziby klienta.

Oklejanie na bogato
Być może nie szata zdobi człowieka, ale na pewno zdobi pojazdy. Dlatego warto czasem zafundować im coś extra, np. folię carbon, białą perłę, cameleon, folie metaliczne oraz w różne desenie, np. skóry krokodyla. Producenci takich ekskluzywnych folii to m.in. Hexis i 3M. Na polski rynek wchodzi również folia chromowana, która zmienia samochody w mobilne lustra.

Gdzie, czym, za ile i jak długo
Oklejanie to inwestycja, dlatego trzeba zwracać uwagę na to komu powierza się swoje auto, szczególnie, że ostatnio tacy usługodawcy pojawiają się i znikają coraz częściej.

Przy wyborze warto wziąć pod uwagę:
-firmę, czas jej istnienia na rynku, jej realizacje oraz doświadczenie,
-materiały, z jakich korzysta (najlepsi producenci to: Oracal, Avery, 3M, Hexis),
-czy dysponuje własną halą, narzędziami i pracownikami,
-czy daje gwarancję i na jaki okres.

Najogólniej rzecz biorąc, jeśli firma istnieje na rynku kilka lat, jej realizacje na stronie dynamicznie się rozbudowują, a w pracy wykorzystuje materiały najwyższej jakości, można założyć, że ceny całopojazdowej zmiany koloru zaczynająsię od 3 000 zł. Sama realizacja to w dobrych firmach kwestia od 2 do 5 dni.

Szukajcie firm, które są w stanie przeprowadzić cały proces oklejania (pomiar, projekt, wydruk, laminacja, przygotowanie pojazdu, aplikacja, dokumentacja fotograficzna) na miejscu i we własnym zakresie. Dzięki temu zawsze, kiedy pojawi się problem, firma będzie w stanie go rozwiązać.

Najlepszej jakości i najbardziej trwałe są folie wylewane, dedykowane do oklejania pojazdów i przystosowane do wyklejania również głębokich przetłoczeń. Nic więc dziwnego, że kryterium ceny ustępuje kryterium jakości i trwałości aplikacji. W dodatku możliwości jest coraz więcej, bo oklejanie przeprowadza ekspansję na terytoria wcześniej niedostępne! Dzięki technologii transferu wodnego wzorów na elementy trójwymiarowe o nieregularnych kształtach, dziś można okleić wszystko – felgi, lusterka, zderzaki, elementy wnętrza. Jest to wymarzone rozwiązanie dla Ciebie, jeśli uważasz, że standard to za mało.Do dyspozycji jest cała paleta barw, folie błyszczące i matowe, folie niestandardowe, a na szyby i inne powierzchnie transparentne seria One Way Vision.
Czas więc wysłać auto na mały remodeling.

Tekst: Marta Bajsarowicz
Zdjęcia: Przemek Skóra/goodshot.pl
Przedstawione realizacje powstały w firmie www.oklejsie.pl będącej tegorocznym zwycięzcą
Plebiscytu Fleet Awards 2012 w kategorii Technologia.

  One Response to “Czasem każdy musi się przebrać – nawet twoje auto”

  1. Polecam w tym temacie również firmę http://www.zmianakoloruauta.pl.

 Leave a Reply

(wymagane)

(wymagane)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>