cze 292011
 

Aby to uczcić, Chevrolet wprowadza specjalną edycję Camaro Coupe Transformers 2012 dla fanów Bumblebee w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Chinach, Japonii, Europie, Południowej Afryce i na Bliskim Wschodzie.

„Film Transformers pomógł w zaprezentowaniu Camaro i Chevroleta całkiem nowej generacji fanów” powiedział Rick Scheidt, wiceprezes ds. marketingu Chevroleta. ?Rola odgrywana przez samochód pomogła Camaro stać się najlepiej sprzedającym się sportowym samochodem w Ameryce i jednym z najbardziej znanych samochodów na całym świecie?.

Camaro piątej generacji zagrało wcześniej rolę Bumblebee w filmie „Transformers” z 2007 roku oraz w 2009 roku w filmie „Transformers: Zemsta Upadłych”. W sumie na te dwa filmy sprzedano bilety o wartości 1,5 miliarda dolarów i pomogły one ponownie wprowadzić Camaro na rynek po siedmioletniej przerwie w sprzedaży.

W 2009 roku, według Yahoo!Autos, Camaro był najczęściej wyszukiwanym samochodem w sieci, mimo że pierwsze modele dotarły do dealerów dopiero pod koniec owego roku. W 2010 roku Camaro objął prowadzenie na amerykańskim rynku samochodów sportowych, wyprzedzając Forda Mustanga po raz pierwszy od 24 lat. W 2011 roku Camaro nadal prowadzi w segmencie, wspomagany przez wprowadzenie na rynek modelu w wersji kabriolet. Od początku roku sprzedano 40 275 egzemplarzy Camaro, a w tym samym czasie Mustang osiągnął sprzedaż na poziomie 30 206 sztuk.

Spodziewany jest dalszy wzrost sprzedaży, dzięki wprowadzeniu w Ameryce Północnej na początku przyszłego roku Camaro ZL1, wyposażonego w silnik o mocy 550 KM, a także modeli limitowanych edycji, takich jak specjalna edycja Transformers.

Edycja Transformers 2012 będzie oferowana w Ameryce Północnej dla Camaro Coupe w opcjach wyposażenia 2LT i 2SS. Edycja Transformers będzie wykonana w żółtym kolorze z czarnymi pasami, które rozciągają się od maski, przez dach aż po pokrywę bagażnika i jedyny w swoim rodzaju ?wysoki? tylny spoiler. Oprócz dodatków standardowo oferowanych w popularnym pakiecie RS, wersja Transformers 2012 obejmuje także 20-calowe obręcze kół w kolorze czarnym z oponami letnimi o wysokiej wydajności, a także logo Autobot na dekielku oraz na błotniku.

We wnętrzu Transformers Camaro znajdziemy czarną skórę, zaakcentowaną żółtymi przeszyciami na tablicy rozdzielczej, centralnej konsoli, podłokietnikach i fotelach. Logo Autobot jest wyszyte na przednich zagłówkach, a także na pokrywie w konsoli centralnej.

Dodatkowo dostępne są także dwie opcje instalowane przez dealera: ekskluzywne, 21-calowe felgi w kolorze czarnym oraz pakiet ?black ground-effects?.

Zamówienia klientów na specjalną edycję Camaro Transformers 2012 będą przyjmowane od lipca, a samochody zostaną dostarczone do dealerów w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie we wrześniu. Podobny pakiet będzie dostępny w Europie wraz z wprowadzeniem Camaro na rynek we wrześniu 2011 roku.

źródło: Chevrolet, Mototarget

 Leave a Reply

(wymagane)

(wymagane)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>