mar 162011
 

Dla osiągnięcia tego poziomu zasadnicze znaczenie miało zwiększenie sprzedaży we Włoszech (34,8%), Niemczech (25,5%) i Francji (15,6%). Znaczące wzrosty sprzedaży odnotowano także w innych krajach, w tym w Holandii (28,8%) i Austrii (14,5%), jak również w krajach Ameryki Łacińskiej (41,5%) oraz na Bliskim Wschodzie i w Afryce Północnej (44,4%).

Zdaniem Dyrektora Handlowego firmy Seat Paula Sevina ?te dane świadczą o realizowaniu przez firmę celu, jakim jest dalszy wzrost w bieżącym roku w Niemczech, Francji, Włoszech i Wielkiej Brytanii?. Celem średnioterminowym według Paula Sevina jest ?osiągnięcie 3% udziału w rynku w tych krajach?.

Mimo spadku sprzedaży w Hiszpanii, który dotyczył zresztą całego tamtejszego rynku, w styczniu i lutym Seat wciąż był najchętniej kupowaną marką, i utrzymał tę pozycję odzyskaną w 2010 roku po 31 letniej przerwie. Przez dwa minione miesiące Seat sprzedał w Hiszpanii 11 560 samochodów, czyli 22,6% swojej globalnej produkcji.

źródło: Seat

 Posted by at 16:50  Tagged with:

 Leave a Reply

(wymagane)

(wymagane)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>