mar 302011
 

Salony wszystkich koncesji zaaranżowane były w wyjątkowy sposób, tak aby zaprezentować nowy, flagowy model Peugeot w odpowiedniej, eleganckiej oprawie.

Nowy Peugeot 508 cieszył się ogromnym zainteresowaniem. W ciągu czterech dni salony Peugeot odwiedziło blisko 4 907 osób, a 1 772 potencjalnych klientów odbyło jazdy próbne, których owocem są liczne złożone zamówienia. Uwzględniając jednocześnie fakt, iż samochody Peugeot z segmentu D odnosiły od ponad półwiecza sukcesy rynkowe, Marka wiąże duże nadzieje na dobre wyniki handlowe nowego modelu.

Przy okazji ?Otwartych Dni? został również rozstrzygnięty konkurs związany z żywą reklamą Peugeot 508, pod hasłem ?Quality Time?. Konkursową aplikację odwiedziły 14 053 osoby, podstrony były przeglądane prawie 90 000 razy. W sumie zostało wgranych 1 399 zdjęć, na które oddano łącznie11 915 głosów. 23 marca ogłoszono wyniki konkursu. Autorem zwycięskiego zdjęcia jest Pani Katarzyna Szmidt.

Reklama obejmująca wszystkie nadesłane zdjęcia ukaże się w kwietniowym numerze tygodnika Newsweek Polska.

źródło: Peugeot

 Leave a Reply

(wymagane)

(wymagane)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>