mar 312011
 

?Musimy mieć pewność że elektryczne C30 zachowa się zgodnie z przewidywaniami podczas jazdy, parkowania czy ładowania akumulatorów w zmiennych, skrajnych warunkach, od normalnych do bardzo zimnych lub gorących. Północna Szwecja jest doskonałym miejscem do testów w temperaturach znacznie poniżej 0 st. Celsjusza.? ? powiedział Lennart Stegland, dyrektor sekcji samochodów specjalnych Volvo.

Producent poinformował także, że C30 wyposażono w innowacyjne rozwiązanie pozwalające na komfortowe ogrzewanie wnętrza auta bez uszczerbku dla stanu naładowania baterii decydującego o jego zasięgu. System ogrzewania zasilany jest bioetanolem (z 14,5-litrowego zbiornika). Jest również możliwe ogrzewanie wyłącznie przy użyciu systemu elektrycznego.

?Kierowca decyduje o użyciu ogrzewania elektrycznego, gdy nie potrzebuje ekstremalnie dużego zasięgu auta. Domyślnie uruchamiane jest jednak ogrzewanie na etanol, dzięki czemu wykorzystanie baterii jest bardziej oszczędne i pozwala dojechać dalej bez ładowania? – wyjaśnia Stegland.

źródło: autowizja

 Leave a Reply

(wymagane)

(wymagane)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>