paź 272010
 

Jeep wypuścił na rynek limitowana edycję specjalną modelu Wrangler. Pojazd jest efektem współpracy koncernu Chrysler z firmą Activision, twórcą gry ?Call of duty: Black Ops?. Oczywistym staje się więc fakt, iż samochód trafił na rynek z powodów marketingowych, czego Jeep wcale nie ukrywa. ?Jesteśmy w stanie pokazać markę Jeep i jej legendarne zdolności zupełnie nowej grupie klientów? – mówi Mike Manley, prezes marki Jeep.

Wrangler ?COD: Black Ops? powstał w oparciu o model Rubicon. Auto pokrywa czarny lakier, ozdobiony grafikami ?Call of duty: Black Ops?. Kolejnymi wyróżnikami tej wersji limitowanej są osłony tylnych świateł i wlew paliwa wykonane przez Mopar. Całość stoi na 32-calowych oponach terenowych, założonych na felgi w kolorze Mineral Grey.

Samochód trafi do salonów już w przyszłym miesiącu. Jego cena za oceanem będzie wynosiła 30 tys. dolarów za wersję dwudrzwiową i 33,5 tys.dolarów za czterodrzwiową odmianę Unlimited.

źródło: Jeep / Moto Target

 Leave a Reply

(wymagane)

(wymagane)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>